Rabu, 28 Julai 2010

Persoalan: USB untuk kereta

USB mp3 kereta

Kenalkan benda kat atas ni?
Alaa..USB untuk mp3 kereta yang kene cucuk kat tempat rokok tu.

Alkisah aku macam ini..

Kereta aku bukan la lama sangat pon. Kategori baru juga la. Tengah aku adjust2 USB tu. Aku berhentikan kereta. Bila aku start balik kereta, aircond da tak sejuk. Keluar angin je..Berpeluh-peluh la aku dalam kereta.

Bawa pegi cek kat mekanik, makenik bagitau aircond jam. RM500 melayang..adus2..

Persoalannya, aircond aku jam sebab USB tu ke? ada juga kawan kereta kawan aku yang bermasalah bila guna USB mp3 ni.

USB mp3 untuk kereta ni betul-betul bawa masalah ke? Ke perasaan aku je?

P/s: Buat konon-konon macam kereta sendiri aja. Aku tak mampu lagi nak beli kereta sendiri.. =)


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

bro. ko kene taw smthing. bende mcm ni kalau dia short circuit fuse akan terbakar. dalam kes ko ni, mungkin fuse fan heater (AC) terbakar. fuse kadang2 org bg free je paling mahal pun rm2 depends kt capacity. lepas ni kalau problem apa2 pakai modulator ni, ko try check fuse dulu. org repair ni mmg cekik darah, rosak tak teruk pun, dia tukar sane sini lagi rosak kreta. goodluck bro.

Related Posts with Thumbnails