Ahad, 25 Julai 2010

Kepayahan Otak ku Bergerak

Hari ni baru kepala aku rasa ringan. 2-3 hari ni aku diserang migrain. Tak penah sakit kepala sebegini sebelum ni. Sampai nak tido pon tak boleh. Terasa macam otak aku kene picit@cekam dengan kuat sangat.

Aku terpaksa telefon mak aku kira-kira pada jam 1 pagi untuk dapatkan petua untuk meredakan sakit kepala ni. Sampaikan mak aku pula yang tak boleh tidor bila tau keadaan aku macam ni.hehe..Sori mak..

Masa menahan sakit kepala aku ni. Macam-macam dah yang terbayang dalam kepala otak ni. Aku kene guna-guna ke. Salah makan ke. Bila difikir-fikirkan, aku ni dikelilingi oleh masalah da..

Entah apa2 tah bila fikirkan. Makin serabut jadinya.

Majulah aku untuk diri aku, family dan dia


P/s: Akhirnya kekunoan aku terserlah

0 comments:

Related Posts with Thumbnails