Jumaat, 17 Disember 2010

life must go on

Plain post..(post tanpa gambar)

Dah lama rasanya aku tak mengupdate blog aku. Kalau la blog ni umpama rumah, dah bersemak samun dan bersawang blog aku.

Agak lama aku menyepi. Mencari pembaharuan dalam diri. Alhamdulillah, sekarang aku makin kenal potensi dalam diri yang xberapa senang nak dicungkil ini.

Aku bahagia dengan apa yang aku ada sekarang- family, si dia, majikan, kucing kesayangan, rakan2 seangkatan yang sentiasa membantu n kereta yang comel.

Aku masih lagi cuba mempraktikkan teknik2 menyimpan duit dan merangka perbelanjaan yang ksanah ajarkan (time aksih kak =) ) .Masih cuba menjadi +ve seperti kawan2 seangkatanku yang lain.

Dah semakin lama aku meningggalkan photoshop. Harap2 skill aku yg xseberapa ni, xkan pudar.

Ni list buku yang telah aku baca sepanjang training aku:-
1. how to make your own luck
2. becoming a high performance manager
3. leadership on the line
4. ??

Aku terasa arah haluan aku masih panjang sekarang. Aku nk jadi sumbody.

Kepada si dia, terima kasih untuk segalanya. As human being, I need somebody to lay on. Terima kasih untuk segalanya. Sayang awak sgt2.. =)

P/s: Design terbaru akan diupload bersama post akan datang. Sila tungguuuu =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails