Sabtu, 3 Disember 2011

Twilight saga part 1 komen

Haaa. Tak banyak kan komen pasal twilight saga part 1 kat malaysia?? Hehe.mcm mana saya bleh tau? Sebab saya dah meng search pasal cerita ni sebelum decide nak tengok cite ni kat wayang.

Tak nak la menyesal tengok cite twilight lagi kat wayang. Hehe.

Saya ada pengalaman sebelum ni pasal tengok twilight kat wayang. Memang menyesal. Sebab jalan cite slow sampai la habis. Ni pandangan peribadi tau..tapi twilight 1st movie memang superb. Sebab tu la saya decide nak tengok next twilight kat wayang. Tapi, twilight yg saya tengok kat wayang tu memang agak membosankan.

Berbalik kepada twilight part 1. Best sangat . Mungkin sebab ada kaitan dengan saya yg akan melangsungkan perkahwinan bulan jan 2012. Hehe. Cewah..romantik habis..

Komen saya. Anda semua perlu tengok & sama2 kita nantikan twilight part 2 pula ye next ye. Memang best. Superb la.. Kepada en.azri. Nama Rosaelee memang cute. Next year kita sambung tengok part 2 eh. Heee. Kat pavi juga boleh?? Selasa sikit kat sini. Tak crowded sangat.

Ini.di sertakan bukti tiket wayang kami. Huhu. Best ;-)

--from pavilion kl. sementara menunggu en.azri selesai solat :-)



posted from Bloggeroid

0 comments:

Related Posts with Thumbnails