Sabtu, 10 Disember 2011

Chef wan

Saya baru mengikuti page chef wan di Fb.

Sebelum ini saya meminati beliau sebagai seorang chef. Lately
, semenjak saya me like fb beliau saya brrminat dengan:-
#personalitinya
#how he fully utilize his day
#how he can give such a honest comment in maharaja lawak
#how he manage his day. Ada je benda nak buat. Jumpa kementerian la. Persiapan weding anak la. Cucunya la. Cooking show la.
#yg sangat impress. Status fb chef wan. Sangattt la panjang2. Rasa macam dia tengah bercerita melalui status fb. Saya suka. Secara jujur n up to date dia share aktiviti with public. Kalo saya, status fb pon sepatah. Paling panjang 3 ayat.huhu

-- apa resipinya. Hurm. Kalau la chef wan jadi chef wedding saya. Perghh. Hehe..dapat rasa masakan chef wan pon ok..

posted from Bloggeroid

0 comments:

Related Posts with Thumbnails