Isnin, 5 Disember 2011

'kenapa senyap je?'

Kenapa soalan ini jadi tajuk entry aku yang ini?tertanya2 x??hurm sbnrnya<span class="fullpost">

Ini la masalaha aku. Bila dikelilingi orang ramai atau pon org yg ak xberapa rapat. Aku memang akan mendiamkan diri. Hurm. Nak mencelah pon tak tau kat mana.

Hari ini, lunch aku beli tapau je. Makan kat pantry. Ada beberapa org dalam pantri ini. Semuanya perempuan. Dorang borak punya borak. Aku ini senyap je. Tak tau nak masuk dalam borak2 dorang ni celah mana. Skali kene tegur plak dengan husna. 'fana, napa senyap je'. Aku pon tersipu2. Senyum je xde jawapan. Kalau en.azri ada.mest dia da sambung2 borak xpon menyakat orang yg tnya2 aku. Begitu la selalunya.

Kadang2 sampai terfikir. Aku ni da kene guna2 ke?? Hurm.cane nak buat ni.

<span>

posted from Bloggeroid

0 comments:

Related Posts with Thumbnails