Sabtu, 9 Julai 2011

Lelaki Melayu

Adakah semua lelaki Melayu sepesen??? Tidak risaukan kita macam kita risaukan dia. Pendek kata tak caring dan susah diramal..Pelik.Ke perasaan aku je?? wajarkah aku berperasaan begitu??



Pernah xkorang mengalami situasi sepert ini:-
1. Penat2 korang risaukan dia, tapi dia cakap dia serabut dan nak rehat?
2. Pernah xkorang rasa bf@tunang penting diri. Nak yang senang2 je untuk dia. Yang susah2 xnak buat@merungut@banyk alasan bila kita minta dia buat. Cth: Merungut bila kene naek KTM untuk berjumpa. Faham2 la dengan perkhidmatan KELAMBATAN KTM macam mana.
3. Bagi alasan sibuk, tgh basuh baju sebab tu xnak balas masej korang. Walaupon dia membasuh baju guna washing mechine dalam rumah.
4. Tak excited bila nak menyiapkan persiapan untuk kahwin sebab ada projek besar nak kene siapkan sebelum bulan 10. Tapi kata sayang.
5. Tak nak Skype@YM dengan korang masa dia tengah bekerja. Cth: Korang dah habis kerja dan sampai rumah. Si dia masih di ofis menyiapkan kerjanya. Anda yang baru balik ofis ni, terus online semata-mata untuk bervideo dgn dia sebentar. Namun tak dilayan. Alasannya, busy & internet + laptopnya akan slow..



Kadang2 sampai rasa diri ni xpenting. Tapi mengenangkan sebab sayang dan cuba faham keadaan dia yang tengah berusaha untuk kumpul duit.

p/s: Pelikkannn....

2 comments:

abglan berkata...

he he.. sama la ngan aku tuh :)

P/s: Model hensem lah

lehfopingu berkata...

tq tinggalkan komen =)
model hensem sbb pki baju melayu

Related Posts with Thumbnails