Ahad, 3 Julai 2011

Cash Out Youthsays

Kali pertamanya aku meng'cash' rewards aku dalam youthsays. Itu yang membuatkan aku excited giler ni.hehe..Duit harta karun juga ini. Walaupon xde la sampai boleh menukar status kewangan aku kepada hartawan, tapi sapa nak bagi free2 kita kannnn...

Masa keje kat tempat lama, (time banayak masa terluang.hehe) memang rajin la aku meng'share' link dari youthsays ini. Sekarang ini, baru teringat balik reward dalam akaun youthsays ni.Apa lagi..Cash kan aje laaa...Disertakan sekali gambar skrin sebagai bukti =)


Sebelum ini, macam2 aku baca pasal youthsays ini. aku tak bleh la nk komen apa. sebab aku pon belom pernah meng'cash'kan rewards youthsays aku lagi. Jadi sekarang, alang-alang ini 1st time experience, aku nak share la pasal ini dalamm blog kesayangan =) Bila da di bank in kan dalam akaun aku, aku akan update balik yaa..Kita tungguuuu..Pape pon. Nak bukti.Perghh..tengok gambar di bawah.hehehe..







Nak sertai youthsays?? Join la melalui saya..
Klik ini >> YS lehfofarenhait

p/s: Petang ini yang surammmm
tapi masyukkkk pe =)


0 comments:

Related Posts with Thumbnails