Jumaat, 13 Ogos 2010

PC Fair KLCC 8 Ogos 2010

PC Fair KLCC baru je lepas ahad baru ini. Ini kali kedua aku pergi PC Fair KLCC. Masa 1st time pergi PC Fair KLCC tahun lepas, aku rasa taubat dah. Tak nak dah datang sini lagi kalu da tahun depan. Penat pusing. Tapi last2, tahun ini aku datang juga balik ke PC Fair KLCC. hehe..

map pc fair klcc
Map PC Fair KLCC



Tengok map PC Fair KLCC di atas. Kene masuk 5 dewan dulu, baru boleh jumpa pintu keluar. Setiap dewan bukannya kecik-kecik, tapi semuanya luas-luas. Dengan orang yang melaut ramainya lagi. Memang penat berjalan betul. Time ini la aku terfikir kalau eskelator yang bergerak ke depan ada, kan senang. Tak de la lenguh kaki aku nak berjalan dari setiap dewan.

pintu masuk pc fair klcc
Pintu Masuk PC Fair KLCC


Gambar ini di pintu masuk dalam pukul 10.55 pagi. PC Fair KLCC buka pada 11 pagi. PC Fair di tempat lain, aku tak pasti pula buka pukul berapa. Melaut orang tunggu kat depan pintu masuk. Tak sanggup rasanya aku nak tunggu depan pintu masuk. Baik duduk tunggu kat tempat lain dulu.

Gambar tak berapa jelas sebab guna kamera 2.0px(kamera handphone). Harap faham la ye.

P/s: 2 hari baru hilang lenguh kaki aku. Terbaekk =)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails